Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T11:47:17+01:00
Kręgosłup chroni: rdzeń kręgowy, serce, płuca
miednica chroni: narządy układu rozrodczego i wydalniczego
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:50:09+01:00
Kręgosłup jest wygięty w kształcie litery S, tworzy krzywizny fizjologiczne,
Chroni narządy wewnętrzne, takie jak: serce, płuca oraz grasicę, śledzionę

Miednica chroni narządy rodne, jelita,
30 2 30
2009-12-06T11:51:47+01:00
Kręgosłup chroni rdzeń kręgowy i pośrednio spełnia funkcje przyczepów dla kończyn, a miednice narządy rodne ;)
11 2 11