Rozwiąż lagogryf

2.Pustynia znajdująca się w południowej Afryce.
3.Pustynia w Azji,na północ od Tybetu.
4.Zagłębienie terenu powstałe wskutek wywiewania drobnego materiału.
5.Pustynia piaszczysta
6.Największa pustynia świata.
7.Forma terenu powstająca w wyniku akumulacyjnej działalności wiatru.
8.Duża wyspa z pustynią lodową.
9.Wielka pustynia....w Australii.
10.Forma skalna powstająca na skutek uderzenia ziaren piasku w powierzchnię skalną.
11.Poziomy ruch powietrza.
13.Proces niszczenia,szlifowania skał.
14.Pustynia w Afryce,jej powstanie związane jest z oddziaływaniem zimnego prądu Benguelskiego.
15.Pustynia żwirowa

3

Odpowiedzi

2009-06-09T20:10:22+02:00
2.pustynia Kalahari
3.pustynia Takla Makan
4.bruki pustynne i zagłębienia deflacyjne
5.
6.Sahara
7.wydmy
8.Grenlandia
9.piaszczysta
10.gzymsy, wygłady
11.wiatr
13.erozja
14.pustynia Namib
15.
4 4 4
2009-06-09T20:16:23+02:00
2. Kalahari
3. Gobi
4. Niecka
5. Erg
6. Sahara
7. Wydma
8. Grenlandia
9. Wiktorii
10. Grzyb skalny
11. Wiatr
12. Barchan
13. Korazja
14. Namib
15. Serir
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-06-09T20:19:42+02:00
Wiec napisze ci odp bo w kratki to sobie sama wpiszesz

2.Kalahari
3.Gobi
4.Deflacja (misa deflacyjna)
5.Erg
6.Sahara
7. Wydma
8. Grenlandia
9.piaszczysta
10.grzyb skalny
11.wiatr
13.Erozja
14.Namib
15.Serir
3 3 3