1.Zaprojektuj zaproszenie w którym państwo Capuletti zapraszają na bal maskowy do siebie !!!!


proszę pomóżcie to na jutro licze na was !!!!
p.s Capuletti to z romeo i julii jak by coś ;)

daje naj XD









2. Wybierz jedną z postaci dramatu (oprócz Romeo i Julii ) i opisz jej role w utworze .
przynajmniej 4 zdania.


przerabiom romeo i julia !!!

2

Odpowiedzi

2009-12-06T11:55:08+01:00
Zaproszenie

My państwo Capuletti mamy zaszczyt zaprosić jaśnie wilmożnego pana ... na bal maskowy który odbędzie się dnia XX.XX.XXXX w naszym pałacu o godzinie XX.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:58:55+01:00
1. Zaproszenie

Mamy zaszczyt zaprosić panią Agnieszkę na bal maskowy, który
odbedzie się 12 stycznia 2009 u naszej rezydencjii. Prosimy bardzo o potwierdzenie przybycia i zabranie świetnego humoru. Na balu odbedzie sie także konkurs na najlepszy strój.

Państwo Capuletti

2.
Piastunka Marta - bohaterka epizodyczna; niania opiekująca się Julią od pierwszych chwil jej życia. Ma niewyparzony język i jest gadułą. Sprytna i wierna swej panience, niespodziewanie zawodzi ją w decydującym momencie. Cynicznie doradza dziewczynie, by ta popełniła krzywoprzysięstwo, by kierowała się w swym postępowaniu wyrachowaniem i chłodną kalkulacją. Życie uczyniło piastunkę cyniczną, ale też jej cynizm stał się jedną z przyczyn śmierci powierzonego jej opiece dziecka
1 5 1