Odpowiedzi

2009-12-06T11:58:12+01:00
100%-15%=85%
85/100*1600=136000/100=1360-cena telewizora po obniżce
100%+20%=120%
120/100*1360=163200/100=1632-nowa cena telewizora
1632-1600=32
Odp.Cena końcowa była wyższa o 32 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T11:58:09+01:00
1600zł * 0,15 = 240 zł
1600zł - 240zł = 1360 zł

cena po obniżce - 1360 zł

1360zł * 0,20 = 272 zł
1360zł + 272zł = 1632zł

1632 zł - 1600 zł = 32zł

Odp.: Końcowa cena była wyższa od ceny przed promocją o 32 zł.
2009-12-06T11:59:11+01:00
15% x 1600=240
1600-240=1360
20% x 1360=272
1360+272=1632

cena końcowa była wyższa o 32zl