Grzybki

W koszu A jest taka sama liczba grzybów jak w koszu B.

Opracuj program, który wczyta liczność kosza A i wypisze liczność kosza B.

Wejście

W pierwszym wierszu standardowego wejścia zapisano liczność kosza A (1<=A<=60000).

Wyjście

W pierwszym wierszu standardowego wyjścia wypisz liczność kosza B.

Przykłady



Wejście

12

Wyjście

12
Wejście

29

Wyjście

29
Wejście

324

Wyjście

324

PROSZĘ O PODAWANIE TREŚCI PROGRAMU NAPISANEGO W PASCALU JAKO ODPOWIEDZI!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:10:50+01:00
Program grzybki;
VAR
a:integer;

BEGIN
readln(a); {wczytaj ile grzybkow w koszyku A}
writeln(a); {wypisz zawartosc koszyka B, ktora jest rowna A}
END.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T13:48:47+01:00
Program ile_a_ile_b;

Var
a,b:longword;

Begin
Write('Podaj ile grzybów w koszu A: ');
Readln(a);

Write('W koszu A jest ',a,' grzybów, dlatego w koszu B jest ',b,' grzybów');

Readln;

End.