Odpowiedzi

2009-12-06T12:01:53+01:00
-Pismo
-Kodeks Hammurabiego
-Wynalezienie koła
-Metalurgia-(brąz, żelazo)
-Piramidy
-Matematyka
2009-12-06T12:02:47+01:00
1.Wynależli cegłe.
2.Wychodowali różne rośliny
3.Wybudowali najwiekszo świątynie.
4.wynalezli matematyke
5.Pojazdy na drewnianych kołach




Ps:to są najważniejsze rzeczy :) też miałem takie zadanie :)))))))))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:21:36+01:00
-Pismo
-Wynalezienie koła
-Matematyka
-Medycyna
-Mapa nieba
-Kodeks Hamurabiego
-Kalendarz
-Papier
-Porcelana
-Jedwab