Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:02:47+01:00
1. Dlaczego chemia tak panią fascynuje?
2. Czy miała pani kiedykolwiek chwilę zwątpienia, co do wyboru kierunku?
3. Co w chemii jest najciekawsze?
4. Co sprawiało pani największe trudności podczas nauki?
5. Czy zdarzyło się kiedyś, że nie wiedziała pani jak przekazać uczniom wiedzę?
6. Czy lubi pani wykonywać doświadczenia?
7. Czy przy prezentacji doświadczeń przed uczniami, miał miejsce jakiś wypadek?
8. Jaki jest pani ulubiony temat w dziedzinie chemii?
9. Czy osobiście doszukuje się pani nowych informacji na temat chemii, nowych odkryć itp.?
10. Jak mogłaby pani zachęcić uczniów do nauki chemii?
2009-12-06T12:02:51+01:00
1.Od jak dawna zajmuje się pani tym zawodem ??
2. Czy miała pani może w młodości jakieś problemy w dziedzinie chemii ??
3. A może miała pani jakieś problemy z innego przedmiotu ??
4. Czy był to kiedyś pani ulubiony przedmiot ??
5. Lubi go pani nauczać ???
6. Jakie ma pani zdanie o chemii ??... jest to dość trudny przedmiot ???
2009-12-06T12:03:49+01:00
Od kiedy uczy pani chemii?
Czy zawsze interesowała panią chemia?
Ile lat pani uczy chemii?
Jaką dziedzinę chemii lubi pani najbardziej?
Czy sądziła pani kiedyś ze będzie nauczała pani chemii?
Z kąt pani miała pomysł by właśnie tą dziedziną się zajmować?