Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:01:26+01:00
Obwód dwóch trójkątów:
29,65m*2=59,3m
Podwojona długość przekątnej:
6,75m*2=13,5m
Obwód równoległoboku:
59,3m-13,5m=45,8m
2009-12-06T12:50:59+01:00
Obwód 2 trójkątów : 2x 29.65m= 59.30m

Obwód równoległoboku to suma 4 jego ścian.
Obwód trójkątów które utworzyła przekątna równoległoboku to suma 2 ścian oraz przekątnej.

Wnioskując:

Ob(równoległoboku)=2x 29.65m - 2x 6.75m=
= 59.30m - 13.50m = 45.80m

lub zapisując inaczej:

Ob(równoległoboku)= (29.65m-6.75m) x2 = 22.90m x2= 45.80m