Odpowiedzi

2009-12-06T13:38:37+01:00
wpisz sonie w necie porty na morzu bałtyckim w zaczynając od polski wypisuj po kolej porty ja bym tak zrobił
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:23:59+01:00
Polska Gdańsk
około 250 km
Litwa Klajpeda
około350km
Łotwa Jurmala
około 400 km
Estonia Tallinn
około 450 km
Rosja Sankt Petersburg
około 450 km
Finlandia Helsinki
około 500 km
Szwecja Sztokholm
około 1000 km
Dania Kopenhaga
około 250km
Niemcy Flensburg
około 500 km
I powrót do Gdańska
1 5 1