Odpowiedzi

2009-12-06T12:10:17+01:00
Wpierw obliczamy pole balkonu.
zamieniamy metry na centymetry, by łatwiej sie obliczało.
4m =400cm
1,5m = 150cm

Pole = a*b
P=150cm*400cm=60000cm²

Teraz obliczmy pole płytki.
P=a²
P=(10cm)² = 100cm²

Teraz obliczmy, ile płytek jest potrzebnych, więc dzielimy pole balkonu przez pole 1 płytki

60000:100 = 600 płytek

Do wyłożenia podłogi balkonu potrzeba 600 płytek

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:12:41+01:00
Balkon
a - 4m
b - 1,5m

P=a×b=4m×1,5m=6m²

Płytki

a=10cm=0,1m

P=a²=0,1m×0,1m=0,01m²

Ilość płytek
6÷0,01=600

Odpowiedź: Do wyłożenia balkonu płytkami potrzeba 600 płytek.
1 4 1