Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-27T19:56:31+01:00
Zależnie od profilu firmy i oferowanych usług/produktów.

Ale jeśli zakładamy, że jest to firma zatrudniająca kilkanaście osób to na pewno potrzebni są:
Księgowa:
-opisane segregatory na faktury, umowy, zeznania podatkowe itd.
-komputer z programami ułatwiającymi prowadzenie księgowości (w spółce z.o.o. do prowadzenia kasy)
Kadrowa:
-komputer z programami ułatwiającymi naliczanie wynagrodzeń, premii, urlopów itd.
-opisane segregatory z aktami pracowników itd.

Ogólne wyposażenie:
-jakieś miejsce gdzie można przyrządzić sobie kawę, herbatę czy jakąś kanapkę.
-oczywiście jakieś naczynia
-samochód firmowy (handlowiec będzie nim dojeżdżać do klientów lub robotnicy na miejsce pracy)
-maszyny produkcyjne (jeśli firma ma charakter produkcyjny)

Jak coś więcej trzeba to napisz na pv