Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:11:51+01:00
Po ludziach którzy odeszli pozostaje przede wszystkim pamięć o nich samych . Pozostaną również liczne wspaniałe wspomnienia o chwilach jakie spędziliśmy z nimi oraz różne pamiątki ,które zawsze będą nam o nich przypominać.
4 4 4
2009-12-06T12:20:31+01:00
Moim zdaniem po ludziach, ktorzy odeszli zostaje wiele dobrych i złych rzeczy.
Przede wszystkim zostają po nich wspomnienia, zdjęcia i (ich) ciało leżące w grobie.
Zostają również sprawy finansowe i finanse, takie jak: dom, pieniądze, ubrania, biżuteria i wiele innych rzeczy, które posiadali.
2 3 2