TO JEST ZADANIE Z 5 KL.PODST.-Z PORÓWNYWANIA ULAMKÓW. Państwo Kowalscy zarabiają razem miesiecznie 4400zł.,z czego 3600zł wydajana stałe opłaty.Mieśieczny dochód państwa Nowaków to 6500zł,a stałe opłaty wynoszą 4500zł.Która z tych rodzin wydaje na stałe opłaty większą część dochodu?.................PROSZĘ NA DZISIAJ

2

Odpowiedzi

2009-12-06T12:23:03+01:00
3600/4400=36/44=18/22=9/11

4500/6500=45/65=9/13

9/11>9/13

Odp. Większą część dochodu na stałe opłaty wydają państwo Kowalscy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:45:02+01:00
3600/4400=9/11
4500/6500=9/13
9/11>9/13
Większą częśc dochodów na opłaty stałe wydaja państwo Kowalscy.