Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:25:07+01:00
Wylicznie np.
- miałem 5 jabłem, 3 gruszki, 2 banany itp

tekst główny
- odnosi się do głównego nurtu powieści, jego pierwszej i najważniejszej fabuły

tekst poboczny
- poboczne atki pojawiające się w powieści
2009-12-06T12:27:42+01:00
Wyliczenia to jak autor wylicza np. psy, koty, lwy, kroliki..

Didaskalia, zwane też tekstem pobocznym – są to wskazówki autora dotyczące sposobu wystawienia dramatu na scenie. Są one pisane obok głównego tekstu


tekst główny w dramacie. wypowiedzi postaci występujących w utworze dramatycznym. Mają one charakter tekstu przytoczonego