Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T12:27:16+01:00
Ponieważ jest substancją żrącą, uszkadza naskórek.
ług sodowy powstaje z rozpuszczenia wodorotlenku sodu w wodzie i jest silnie żrący
2 4 2
2009-12-06T12:32:03+01:00
Wodorotlenek sodu nazywany jest soda zraca lub lugiem sodowym, poniewaz posiada wlasciwosci żrace. niszczy bibule, podobnie dziala na skore. stopiony, niszczy szklo i porcelane.
1 4 1