Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:36:35+01:00
5000 *24%=1200
czyli:
5000+1200=6200[zł] (po 12 mie-cach)
5000/12=416,66[zł] (miesięczna rata bez %)
6200/12=516,66[zł] (miesięczna rata z %)
516,66*8=4133,28[zł] (spłata po 8 m-cach)


odp: pani Jola spłaci po 8 miesiącach 4133,28 złotych.
2009-12-06T12:52:56+01:00
24:12=2%-tyle rosło co miesiac
8*2=16%-po 8 miesiacach
16% z 5000
10%-500
5%-250
1%-50
16% z 5000=500+250+50=800zl po osmiu miesiacach
ODP.po 8 miesiacach spłaci 800zl
chyba dobrze zrobilem:)