PROSZĘ O POMOC ZADANIE Z 6 KLASY PODSTAWÓWKI PROSZĘ RÓWNIEŻ O ROZWIĄZANIA:)ROZWIĄZANE ZADANIE ZGŁOSZĘ JAKO NAJLEPSZE:)

1) 2,5*(mnożenie) (8 i 8/15:4 + 0,15)-5/24=
2) 2 i 1/2 * (0,15 + 8/15 :4)-5/24=
3) znajdz rozwiązanie dziesiętne lub w rozwiązaniu nieskończonym znajdz okres 4/9 , 6/11 , 5/6 , 3/11 , 1/6 , 9/11
4) w ogrodzie którego powierzchnia wynosi 27,2 ara 3/8 zajmują drzewa owocowe.Jaką powierzchnie zajmujeą drzewa owocowe,wyraż ją w metrach kwadratowych.
5) Pan Wojtek otrzymał w spadku 3/5 działki o powierzchni 23,5 ara.Jaka jest powierzchnia otrzymanego w spadku terenu,wyraz ją w metrach kwadratowych.
6) ziemia orna stanowi 0,65 obszaru gospodarstwa,0,2 to lasy,pozostałe obszary to łąki które zajmują 96,75 hektarów.Jaki obszar zajmuje gospodarstwo?
7) Harcerz przeszedł 0,15 drogi,0,15 przejechał pociągiem i zostało mu do przebycia 43,75 km.Ile km przeszedł harcerz?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:46:56+01:00
1.60
2.1054
3.2
4.5
5.10
6.1m
7.0,15
1 5 1
2009-12-06T13:21:14+01:00
1.60
2.1054
3.2
4.5
5.10
6.1m
7.0,15