Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:48:13+01:00
1.Gdzie padły pierwsze strzały-Westerplatte
2.Stolica naszego państwa- Warszawa
3.Walczą na wojnie- Żołnierze
4.Najdłużej bronione mjiejsce- Hel
5.Najstarszy stopień wojska Polskiego w 1939r-Marszałek
6.Stolica Niemiec- Berlin
7.Minister spraw zagranicznych Polski- Beck
8.Zwierzę ciągnące Polskie armaty- Koń
1 3 1
2009-12-06T17:12:31+01:00
1.Pierwsza miejscowość zaatakowana przez Niemców
2.Niemcy w czasie drugiej wojny światowej przyjmują nazwę "III ..."
3.W czasie II wojny światowej Rosja przyjeła nazwę ...
4.W czasie II wojny świtowej miało miejsce wiele bitew. Jedną z nich była "Obrona ..."
5.Następcą Lenina był Józef ...
6.Stworzył państwo totalitarne
7.Traktat na którego mocy Niemcy musieli wypłacić Francji wielomilionowe odszkodowanie
8.Jedna z bitwe w czasie II wojny światowej to "Obrona Poczty Polskiej w ..."

Mam nadzieje że będzie dobrze :)

Pozdrawiam ;)
2 5 2
2009-12-06T17:17:19+01:00
auszwic →w
zwiazek radziecki →r
oboz koncentracyjny→z
owiecim→e
sojusz→s
liga narodów→i
hitler→e
broń→ń
1 1 1