Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T12:49:27+01:00
Ludzką dojrzałość wyraża się poprzez czyny. Człowiek może się zachowywać dziecinnie lub dorośle. Również można okazać swoją dojrzałość poprzez słowa. Kiedy człowiek jest poważny i nie żartuje sobie z poważnych rzeczy .
12 3 12
2009-12-06T13:38:54+01:00
Umie podejmować decyzje, jest samodzielny, nie jst dziecinny tylko dorośleje i odpowiedzialności.
8 2 8