Odpowiedzi

2009-12-06T13:47:04+01:00
Białe krwinki:
niedobór:
obniżenie odporności organizmu

nadmiar:
stany zapalne w organizmie

Czerwone krwinki:
niedobór:
anemia

nadmiar:
może powstawać przy odwodnieniu organizmu, powoduje to czerwienicę


Płytki krwi:
niedobór:
-zaburzenie procesu krzepnięcia krwi,
- trudności w gojeniu się ran.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:35:34+01:00
Czerwone krwinki:
niedobór:
anemia

nadmiar:
odwodniony organizm


Białe krwinki:
niedobór:
słaby organizm

nadmiar:
stany zapalne


Płytki krwi:
niedobór:
-zaburzenie krzepnięcia krwi,
- trudności w gojeniu się ran.
2 5 2