Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:10:33+01:00
Mieszko I ok. 960- 992
Bolesław I Chrobry 992- 1025
Mieszko II Lambert 1025- 1034
Kazimierz I Odnowiciel 1034- 1058
Bolesław II Śmiały 1058- 1079
Władysław I Herman 1079- 1102
Bolesław III Krzywousty 1102- 1138
Władysław II Wygnaniec 1138-1146
Bolesław IV Kędzierzawy 1146-1177
Mieszko III Stary 1173-1177
Kazimierz II Sprawiedliwy 1177- 1194
Leszek Biały 1194- 1227
Władysław III Laskonogi 1228- 1231
Henryk I Brodaty 1232- 1238
Henryk II Pobożny 1238- 1241
Konrad Mazowiecki 1241- 1243
Bolesław V Wstydliwy 1243- 1279
Leszek II Czarny 1279- 1288
Henryk IV Probus 1288- 1290
Przemysł I Wielkopolski 1290- 1296
Władysław Łokietek 1320- 1333
Kazimierz III Wielki 1333- 1370
2009-12-06T13:14:51+01:00
Siemowit
Leszek
Siemomysł
Mieszko I ok. 960-25 V 992
Bolesław I Chrobry 992-17 VI 1025
Mieszko II Lambert 1025-10 V 1034
Kazimierz I Odnowiciel 1034-19 III 1058
Bolesław II Śmiały 1058-1079
Władysław I Herman 1079-4 VI 1102
Bolesław III Krzywousty 1102-28 X 1138
Władysław II Wygnaniec 1138-1146
Bolesław IV Kędzierzawy 1146-1177
Mieszko III Stary 1173-1177
Kazimierz II Sprawiedliwy 1177-4 V 1194
Leszek Biały 1194-1227
Władysław III Laskonogi 1228-1231
Henryk I Brodaty 1232-1238
Henryk II Pobożny 1238-1241
Konrad Mazowiecki 1241-1243
Bolesław V Wstydliwy 1243-1279
Leszek II Czarny 1279-1288
Henryk IV Probus 1288-1290
Przemysł I Wielkopolski 1290-8 II 1296
Władysław Łokietek 1320-2 III 1333
Kazimierz III Wielki 1333-5 XI 1370