1. W którym wieku zaczął rosnąć dąb ,, Bartek" ??
a. X b. XVII c. XIX d. XIV

2.W jakich lasach Gór Świętokrzyskich stoczono w latach 1863-1864 wiele bitew i potyczek. Światkiem jakiego wydarzenia był wtedy dąb ,,Bartek" ?
a.powstania styczniowego
b. wojen króla jana kazimierza
c. I wojny światowej
d.walk z krzyżakami
----------------------------------------------------------------------
W drzewach szpilkowych woda płynie z szybkością 1-2m na godzinę w liściastych 4-6m na godzinę.
----------------------------------------------------------------------
3. Ile czasu zajmuje transport wody od końców korzenia, sięgającego na głębokość 3,6m, od czubka dębu ,,Bartka''??


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:33:15+01:00
1. Odp:d
2. Odp:a
3.
30m+3,6m=33,6m

33,6m:5m=6,72

Odp: ok.6,43h
1 1 1
2009-12-06T13:56:10+01:00