Odpowiedzi

2009-12-06T13:34:43+01:00
Ogłosznie !
dnia 22.12,09 roku o godz15 >w szkole im ....< odbedzie sie zbiorka jedzenia i odzieży w ramach akcji pomoz dziecio przetrwac zimę.Bardzo serdecznie zapraszam,gdyz dzieki temu dzieci bedą szczęśliwe ....albo cos w tym stylu xd

ZaPraszamy


organizatorzy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:15:17+01:00
Od dnia ........ odbędzie się zbiórka odzieży i żywności w akcji: "POMÓŻ DZIECIOM PRZETRWAĆ ZIME".Wyżej wymienione dary,dostaje się uwagi pozytywne, które można składać do........ przyjmóje pan/pani ............ .............. .Dobrym Sercom serdecznie dziękujemy.



Jeśli zrobiłam błędy to popraw ..... PISAŁAM BEZ SŁOWNIKA... xD xD xD