Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T13:47:29+01:00
1. do gry
2. do malowania farbą
3. do wyszukiwania informacji w Internecie
4. do uczenia się z naukowych programów na CD-ROM
5. do serfowania, czatowania i poczty elektronicznej
6. do oczekiwania
7. do na pisania tekstów i listów
2009-12-08T13:55:42+01:00
) do gry
2) do malowania i sporządza
3) znaleźć informacje w Internecie
4) nauki z tutoriali na CD-ROM
5) do surfowania, czatów i e-mailowych
6) w celu obliczenia
7) pisanie i litery
2009-12-08T16:06:48+01:00
1) do grania
2) do namalowania i narysują
3) do szukania z informacji w tym
Internet
4) uczą się, do którego z programami uczącymi na CD-ROM
5) do surfowania, Chatten i mailowania
6) policzą do którego
7) do pisania z tekstów i listów