Odpowiedzi

2009-12-06T14:39:48+01:00
1.
-wystarczające naslonecznienie
– dlugi okres wegetacji roślin
-klimat
- zyznośc gleby
- uksztaltowanie powierzchni
-stosunki wodne
- szata roslinna
1 5 1
2009-12-06T20:03:56+01:00
Morze Północne jest Morzem dużym i szerokodostepnym dla wielu narodów.
Holandia jest jednym z narodów, który potrafi to wykorzystac. Holendrzy maja bardzo dobrze rozwinietą marynarkę co pozwala na komunikowanie się z innymi państwami. Natomiast biedniejsi ludzie zajmują się rybołóstwem a także uprawą i hodowlą.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:35:07+01:00
Zadanie1.
-klimat
-żyzność gleby
-duze nasłonecznienie
-bogata szata roslinna
-klimat
-ukształtowanie powierzchni
Zad2.
Holandia ma dobrze rozwinieta marynarke, ktora umozliwia dostep z innymi panstwami. W tym kraju ludzie zajmuja sie rybołustwem, uprawa, a takze hodowla.
26 3 26