Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:38:41+01:00
Biblia- zbiór ksiąg starego i nowego testamentu uznanych przez kościół za natchnione przez Ducha Św. w których zawarte jest objawienie. Wg. nauki kościoła Biblia wraz z tradycją jest źródłem wiary chrześcijańskiej.
2009-12-06T13:38:40+01:00
Kolego.. tak ciezko bylo samemu znalezc?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Biblia
2009-12-06T13:39:04+01:00
Biblia jest to spis wydarzeń o wierzeniach żydów i katolików przed narodzeniem Chrystusa i po narodzeni