Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:49:31+01:00
Chciałabym zaprzyjaźnić się z Ulą. Mimo że była nieśmiała i bojaźliwa, umiała wysłuchać czyiś problemów. Mogła doradzić i zrozumieć, a mimo swoich cech charakteru potrafiła zebrać się w sobie i zrobić coś odważnego. Uparcie broniła swojego stanowiska w różnych sprawach. Pestka dla mnie była zbyt zapatrzona w siebie. Tryskałą energią i zarażała nią innych, ale nie umiała być prawdziwą przyjaciółką. Ulegała wpływom środowiska, nie potrafiła oprzeć się chwilowym przyjemnościom. Ula była milsza i spokojniejsza, więcej myślała, a Pestka, jako niespokojna dusza wolała coś robić, niż się zastanawiać. Nie lubię takich osób, wolę spokojnie porozmawiać niż wciąż łazić po dworze. Z Ulą na pewno bym się dogadała.

Nie wiem, jaki masz charakter pisma, ale mi to by zajęło około półtorej strony.
2009-12-06T18:20:02+01:00
Http://chomikuj.pl/GIMiLO-GOLDAP?fid=715638 na tej stronie sciagniesz sobie to