Napisz list do koleżanki, do której pojedziesz na wymianę. List ma zawierać ;
podziękowanie za zdjęcia i list
opis najbliższych, ich zawodu i aktualne zajęcie
moje plany wakacyjne a także zapytanie o jej plany
wyrażenie radość z przyszłego spotkania i poznania

Jestem na podstawowym niemieckim i chciałabym, żeby było to napisane najłatwiejszym językiem. Informacje mogą być zmyślone. Poprosze o wersje polską i niemiecką

2

Odpowiedzi

2009-12-06T13:47:06+01:00
To możesz to napisać a ja ci to przetłumacze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:18:21+01:00
Hallo Monika,
ganz herzlichen Dank für deinen lieben Brief und Fotos vom Ende März.Ich komme aus einer kleinen Familie.Ich habe noch 2 schwestern.Sie heißen Marion und Anna.Meine mutter heißt Barbara,sie ist 45 Jahre alt.Sie ist Schneiderin von Beruf.Mein Vater heißt Roman und er ist 47 Jahre alt.Es ist auch berüfstätig.Er ist Fahrer.Im Sommerferien möchte ich nach Vern mit meine Famili fahren. Wo willst du deine Sommerferien verbringen?Ich freue mich sehr,dass wir uns bald treffen.
Viele liebe Grüße
Macht's gut
Klara