Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:50:49+01:00
Wolfgang Amadeusz Mozart
Fryderyk Chopin
Beethoven
Jan Sebastian Bach
1 5 1
2009-12-06T14:46:03+01:00
* Ludwik van Beethoven
* Franciszek Schubert
* Robert Schumann
* Karol Maria Weber;
* Feliks Mendelssohn – Bartholdy
* Hector Belrioz;
* Nicolo Paganini
* Ryszard Wagner
* Stanisław Moniuszko
* Fryderyk Chopin
* Antonin Dvorak
* Franciszek Liszt
* Modest Musorgski
* Johannes Brahms
1 5 1