Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T13:55:42+01:00
FleszGet pobierz i ściagaj przez nigo.. ;)
1 5 1
2009-12-06T13:58:28+01:00
Pobieraj z www.mp3.teledyski.info większa baza muzyki ;) i w wyszukiwarce wpisujesz tytuł bądz autora klikasz prawym przyciskiem myszy w to co cię interesuje i dajesz zapisz jako. Można również odsłuchać dany utwór.
1 4 1
2009-12-06T17:39:55+01:00
Sciagnik.net wchodzisz na tą stronę i jest tam taki pasek wklejasz tam link piosenki z wrzuty i klik pobierz potem jeszcze raz pobierz i wyskoczy ci okno gdzie zapisać wybierzesz miejsce rozpocznie się pobieranie. :)