Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:58:58+01:00
2.
świat i podróże : 5,6 dm 56 cm
żeglarstwo : 17466 mm 1746,6 cm
karta : 54 cm 5,4 dm 540 mm
płytka : 3600 cm 36 m
zdjęcie : 150 cm 15 dm
dywan : 7,5 m 75 dm
książka : 368 cm 3680 mm


3. np.: pierwszy 1cm x5cm drugi 5cm x6cm
lub pierwszy 3cm x5cm drugi 4cm x5cm


5.
a) 6cm
b) 5cm
c) 21cm
d) 300cm


6. 2cm x(pomnożyć przez) 15 m = 2cm x 1500cm =3000 cm kwadratowych
Odp.: 30 dm kwadratowych


2009-12-06T16:07:01+01:00
Tych pierwszych nie umiem tyko 5,6,8:
5.
a).48cm²: 8cm=6cm
b).60dm²: 12dm=5dm
c).147m²:7m=21m
d).3300cm²:110cm=30cm
6.
2x15=30cm=300cm²
8.
Obliczamy pole powierzchni monitora:
2,7dm=27cm(trzeba zamienić na cm.)
2dm=20cm(trzeba zamienić na cm.)
27cm x 20cm=540cm²
Obliczamy pole powierzchni ekranu kalkulatora:
10cm x 2cm=20cm²
Obliczany różnice powierzchni:
540cm²:20cm²=27

Na 100% dobrze bo to z panią robiliśmy :)