Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:04:41+01:00
Moim zdaniem Zenek Wojcik nie był złodziejem, ponieważ ukradzione (chociaż kradzieży nie popieram) pieniądze przeznaczył na jedzenie. Był też dobrym chłopcem: uratował dziecko z pędzącego wozu.

chyba dobrze...
1 5 1
2009-12-06T15:54:06+01:00
Wedlug mnie Zenek zachował się z jednej strony dobrze, a z drugiej źle.Uciekł z domu bo nie miał tam milego życia lecz uciekając narażał się na wile innych niebezpiczeństw takich jak głód, wycieńczenie itp.Mógł zawiadomic sąsiadów którzy prawdopodobnie by mu pomogli.Ale jednak nie powinien uciekac z domu bo ojciec to ojciec i nie wiadomo jaki zły powinno się go kochać i nigdy od niego nie uciekać.
Chyba starczy :)
2 5 2