Odpowiedzi

2009-12-06T14:58:10+01:00
Mówienie w czasie posiłku jest bardzo niegrzeczne. Niektórzy mówią z buzia pełna jedzenia i przy tym pluja na innych co jest bardzo nie higieniczne.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • deda
  • Początkujący
2009-12-06T18:25:43+01:00
Nie należy mówić w czasie jedzenia, ponieważ można się zakrztusić. Pokarm może trafić do górnych dróg oddechowych i nie będziemy mogli oddychać. Objawy to kaszel, bezgłos, odruchy wymiotne, sinica. Aby zapobiec zakrztuszeniom powinno się zawsze jadać w pozycji siedzącej, spokojnie popijając pokarm płynem.

:)))))))))
2 5 2