Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:04:07+01:00
Ogłoszenie !
Informujemy iż dnia 13 grudnia o godzinie 16 w Pałacu Kultury w Warszawie odbędzie się konkurs na rysunek satyryczny ,którego tematyka będzie dotyczyła życia szkoły.Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy. Wstęp wolny.


6 3 6
2009-12-06T14:03:54+01:00
KONKURS !

Zawiadamiam, że dnia .......................... odbędzie się konkurs na rysunek satyryczny, którego tematyka będzie dotyczyła śycia szkoły.Technika dowolna. Prace można składac do .................
do nauczyciela.................. .

Zapraszamy
3 3 3
2009-12-06T14:06:54+01:00
Ogłoszenie

Informujemy,że do 23 kwietnia u Szkole ....Jakiej? .....upływa termin składania rysunków satyrycznech pt.``Zycie szkoły `` .
2 3 2