Dokonaj podziału organizmów cudzożywnych ze względu na rodzaj pobieranego pokarmu:

a)rosiczka
b)bakterie
c)jemioła
d)koza
e)sęp
f)rydz
g)rureczniki
h)komar
i)glista ludzka

Biofagi:...........
Saprobionty:.........
Pasożyty i półpasożyty:.........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:12:02+01:00
Biofagi: koza, sęp, rosiczka

Saprobionty: bakterie (większość, jest też biofag - pożera inne bakterie), rydz, rurecznik (sęp też trochę tu pasuje)

Pasożyty i półpasożyty: komar, glista ludzka, jemioła

Pozdro))
2 5 2
2009-12-06T14:13:51+01:00
Biofagi: c,e,f
saprobionty; a.d.h
pasozyty i połpasozyty: b,g,i
1 5 1