Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:11:29+01:00
Języki obce są bardzo ważne w naszym życiu chociażby ze względu na znalezienie pracy za granicą.
Ale też są potrzebne w porozumiewaniu się z przyjaciółm, rodziną mieszkającą za granicą. Gdy umiesz mówić perfekt np. po Angielsku masz sadysfakcje z tego.
2009-12-06T14:13:29+01:00
Języki mają duży wpływ na nasze życie .Dzięki nim możemy porozumiewać się z ludźmi z innych kontynentów. Mamy świadomość , że jesteśmy ludźmi wykształconymi , którym łatwo znaleźć jest np pracę za granicą .
2009-12-06T14:19:34+01:00
Możemy się porozumiewać z obcokrajowcami. Nie mamy z nimi trudności w szkole.