Odpowiedzi

2009-12-06T14:16:52+01:00
Najgęstsze:
śląskie - 377 os./km2
małopolskie - 216 os./km2
mazowieckie - 146 os./km2

najsłabiej:
lubuskie - 72 os./km2
podlaskie - 59 os./km2
warmińsko-mazurskie - 59 os./km2

kraje europejskie bardziej zaludnione niz polska:
Austria, Belgia, Niemcy
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:20:46+01:00
Najsłabiej zaludnione:
* podlaskie - 59 os./km2
* warmińsko-mazurskie - 59 os./km2
* lubuskie - 72 os./km2

Najgęstszej zaludnione:
* śląskie - 377 os./km2
* małopolskie - 216 os./km2
* mazowieckie - 146 os./km2

Kraje europejskie o większej gęstości zaludnienia niż Polska:
*Monako
*Austria
*Belgia
*Niemcy
*Gibraltar