Odpowiedzi

2009-12-06T14:13:48+01:00
Daną liczbę mnożysz przez 0,11 czyli 11 nad kreską ułamkową a pod kreską 100 i tak samo z 25 proc. ;)
2009-12-06T14:14:52+01:00
11%=0,11
25%=0,25
mnozysz 0,11 przez dana liczbe i tak samo 0,25 przez dana liczbe ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:50:04+01:00
11% = 11/100 = 0,11
25% = 25/100 = 0,25

Mnożymy daną liczbę przez ten procent :)

I według tego co masz w przykładzie to:
0,11*60 = 6,6
0,25*60 = 15
1 5 1