Przetłumaczcie mi te życzenia:

The magic of Christmas never ends and it's greatest of gifts are family and friends... Best Wishes for a very Merry Christmas and a Happy New Year

The Blessings of Peace
The Beauty of Hope
The Spirit of Love
The Comfort of Faith
May these be your gifts this Christmas Season

To those we love and see each day
and other loved ones far away
To all good friends who mean so much,
and those with whom we're are of touch...
Merry Christmas and best wishes for a happy New Year.

2

Odpowiedzi

2009-12-06T14:22:35+01:00
Magia Świąt Bożego Narodzenia nigdy się nie kończy i jest największym darem jest rodzina i przyjaciele ... Najlepsze życzenia bardzo Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.


Pokój na świecie (?)
Piękna nadzieja
Ducha w miłości (?)
Komfort w wierze
Niech te dary będą twoimi świętami Bożego Narodzenia (?)

Dla tych, których kochamy i zobaczyć każdego dnia
i innych bliskich daleko
Do wszystkich dobrych przyjaciół, którzy tak wiele znaczy,
i tych, z którymi jesteśmy w kontakcie są ...
Wesołych Świąt i najlepsze życzenia szczęśliwego Nowego Roku.

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:26:52+01:00
Czary Bożego Narodzenia nigdy nie kończą się
i najwiekszym z prezentów sa rodzina i przyjaciele...
Najlepsze życzenia, bardzo Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

Błogosławieństwa Pokoju
Piękno Nadziei
Duch Miłości
Wygoda Wiary

Niech te dary beda twoimi prezentami na okres świąt Bożego Narodzenia
Tych, których kochamy chcemy zobaczyć tego dnia
i innych dalszych bliskich
Tych wszystkich dobrych przyjaciół, którzy tak wiele znacza,
i tych, z którymi jesteśmy w kontakcie...
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.

nie jestem pewna czy tak mialo byc ale mam nadzieje ze pomoglam ;] jak mozesz to daj naj ;p
1 5 1