Odpowiedzi

2009-12-06T14:21:51+01:00
Zastosowanie izotopów- medycyna, przemysł, technika.

Więcej nie wiem ;((
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:24:16+01:00
Zastosowanie:
- rektory jądrowe (para zasilająca turbiny elektrowni atomowych)
- przy badaniu składu różnych cieczy i gazów,
- przy określaniu jakości materiałów budowlanych,
- gęstości cementu i ziemi,
- w czujnikach dymu,
- w bilogii, śledzeniu obiegu i roli mikroelementów,
- defektoskopii,
- są pomocne w diagnostyce medycznej.

To wszystkie informacje jakie uzyskałam. Mam nadzieję, że pomocne.
27 4 27