Odpowiedzi

2009-12-06T14:25:23+01:00
W celu ochrony metali stosuje sie powłoki metalicznei niemetaliczne,ochronę katodową i inhibilatorkorozji
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:35:48+01:00
Istnieje Kilka sposobów na ochronę metali

a) Odizolowanie metalu od środowiska korozyjnego przez zastosowanie powłok ochronnych (np. farba)
b) Zmniejszenie aktywności środowiska korozyjnego (np.wporwadzenia srodka do hamowania korozji)
c)Zabezpieczeni przed korozją metodami elektrochemicznymi , polegający na nadaniu chronionemu metalowi potencjału utrudniającym przedostanie się korozji

Ps. Wybierz moją odp za najlepszą ^^ :D
Z góry Thx
9 4 9