Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:48:20+01:00
Miejscowość,dn.6.12.09r

Najdroższy Nemeczku!
Na wstępie mojego listu chciałabym Ci złożyć wyrazy szacunku i podziwu.Nie mało kto odważyłby się w chorobie myśleć o swoich kolegach i ukochanym miejscu zabaw.
Feri Acz Prosił mnie,aby przekazać Ci życzenia szybkiego powrotu do zdrowia.Ja sama życzę Ci tak samo.Odrazu jak wyzdrowiejesz na pewno zostaniesz mianowany na przywódcę związku zbieraczy Kitu i w dodatku będziesz zarządzał Palcem Broni.
Jeszcze raz chcę Ci wyznać,że nawet ja nie odważyłabym się na taki czyn.A muszę zaznaczyć że odwagi mi nie brak.Według mnie Jesteś najodważniejszym chłopcem na ziemi.
Twoje Imię i Nazwisko
P.S.Szybko wracaj do zdrowia,bo być może zajrzę do was na Plac Broni
1 4 1
2009-12-06T14:52:13+01:00
Miejscowość,data

Drogi Nemeczku!!!

Zasztyt to dla mnie, że mogę korespondować z kimś tak dzielnym i odważnym jak Ty.
Jesteś moją ulubiona postacią książki pt. "Chłopcy z placu broni". Ty, mały z bląd włosami chłopiec, pomimo choroby i wielu innych przeciwieństw nie bałeś się. Śledziłeś wroga, a potem ostrzegłeś przyjaciół narażając życie. Naprawdę gdy czytałam książkę na koniec popłakałam się gdy umarłeś. Dzięki Tobie wygrali wojne o plac.
Niewiem jakimi słowami mam wyrazić podziw należny Tobie za zasługi które zawdzięcza Ci twaja dróżyna. Z uszanowaniem .
Imię

Ps. Sprawdź ortografię;)