Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T14:30:12+01:00
Reakcje spalania metanu:

- całkowite CH4 + 202-> CO2 + 2 H20 w calkowitym spalaniu produktami spalania sa zawsze CO2 i H2O

- półspalanie 2CH4 + 302 -> 2 CO + 4 H20 w ółspalaniu produktami spalania sa zawsze CO i H2O

- niecałkowite CH4 + 02 -> C + 2 H2 w tym spalaniu produktami sa zawsze C i H2O

Zawsze spalsz tlenem dany związek i potem tylko musisz uzgodnić współczynnik reakcj przed i po
2009-12-06T14:33:13+01:00
SPALANIE:
-spalanie całkowite:
C2H2+3O2-->2CO2+H2O
-półspalanie
C2H2+1,5O2-->2CO+H2O
-spalanie niecałkowite
C2H2+0.5O2-->2C+H2O

rodzaje spalania róznią sie tylko tym ze w spalaniu całkowitym masz CO2 w półspalaniu CO a w niecałkowitym C