Ciocia wydała na książkę 1% nagrody,którą dostała w pracy.Ile kosztowała Książka,jeżeli kwota nagrody to 900 zł?
1 Sposób
*1% to____mniej niż 100%
*100 razy mniej niż 900 to___
Sposób 2:
*1% nagrody,to ____nagrody
*1/100 z 900 to___
Inny zapis:
*0,01 z 900 to...

Proszę o pomoc w tym zadaniu(odpowiedzi w Puste okienka i jeśli można by było proszę o wytłumaczenie dlaczego tak)

3

Odpowiedzi

2009-12-06T14:34:30+01:00
1 Sposób
*1% to 100 mniej niż 100%
*100 razy mniej niż 900 to 9
Sposób 2:
*1% nagrody,to 1/100 nagrody
*1/100 z 900 to 9 (9/100)
Inny zapis:
*0,01 z 900 to 9
1 5 1
2009-12-06T14:35:38+01:00
1sposób

*1% to 100 mniej niż 100%
*100 razy mniej niż 900 to 9

Sposób 2:
*1% nagrody,to 9 nagrody
*1/100 z 900 to 9

wyjaśnienie: bo 900:100=9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:45:06+01:00
1 Sposób
*1% to o 99% mniej niż 100% (100-1=99) lub
1% to 0 100 razy mniej niż 100% (100:100=1)
*100 razy mniej niż 900 to 9 (900:100=9)

Sposób 2:
*1% nagrody,to 1/100 nagrody (100%=100/100, 1%=1/100)
*1/100 z 900 to 9 (1/100*900=9)

Inny zapis:
*0,01 z 900 to 9 (0,01*900=9)
1 5 1