1) Wykreśl wyrazy w taki sposób, aby zdanie było prawdziwe :
Ruch obiegowy to ruch, jaki Ziemia wykonuje wokół słońca/własnej osi po drodze zwanej orbitą/linia. Ten tor ruchu ma kształt okręgu/elipsy. Odległość Ziemi od Słońca jest/nie jest stała i zmienia się/nie zmienia się w ciągu roku.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:38:42+01:00
Prawidłowe zdania:
Ruch obiegowy, to ruch, jaki Ziemia wykonuje wokół Słońca po drodze zwanej orbitą. Ten tor ruchu ma kształt elipsy. Odległość Ziemi od Słońca nie jest stała i zmienia się w ciągu roku.
6 5 6
2009-12-06T14:40:32+01:00
Ruch obiegowy to ruch, jaki Ziemia wykonuje wokół słońca po drodze zwanej orbitą. Ten tor ruchu ma kształt elipsy. Odległość Ziemi od Słońca nie jest stała i zmienia się w ciągu roku.
1 1 1
2009-12-06T14:40:02+01:00
Ruch obiegowy to ruch, jaki Ziemia wykonuje wokół słońca osi po drodze zwanej orbitą. Ten tor ruchu ma kształt elipsy. Odległość Ziemi od Słońca nie jest stała i zmienia się zmienia się w ciągu roku.

Ps : Daj Najlepsze ^^ Prszzz
2 5 2