Spośród podanych określeń zaznacz te, które opisują następstwa ruchu obiegowego Ziemi:

pory roku, spłaszczenie ziemi, występowanie dnia i nocy, pozorny ruch gwiazdozbiorów po niebie, występowanie stref oświetleniowych Ziemi, nachylenie osi ziemskiej do płaszczyzny orbit

3

Odpowiedzi

2009-12-06T14:41:10+01:00
Pory roku,występowanie stref oświetleniowych Ziemi, pozorny ruch gwiazdozbiorów po niebie, nachylenie osi ziemskiej do płaszczyzny orbit
1 5 1
2009-12-06T14:40:52+01:00
-pory roku
-występowanie stref oświetleniowych Ziemi
-nachylenie osi ziemskiej do płaszczyzny orbit
- pozorny ruch gwiazdozbiorów po niebie (ale tego nie jestem pewien)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:24:25+01:00
Pory roku,
występowanie stref oświetleniowych Ziemi,
pozorny ruch gwiazdozbiorów po niebie,
nachylenie osi ziemskiej do płaszczyzny orbit
4 4 4