Proszę o krótkie wypowiedzi 2 - 3 zdaniowe, moze byc oparte na temacie "Wojny Perskie" str 68 - 73 podręcznik " Sladami Przeszłości" 1 kl gim, jak róznież na innych źródłach.

1. Organizacja Armii Greckiej

2. Przyczyny wojen Perskich

3. Przebieg wojen Greków z Persami

4. Postaci, które miały duży wpływ na przebieg i wynik wojen perskich

Z Góry Dzięki ;D

2

Odpowiedzi

2009-12-06T15:02:47+01:00
2.wladcy persy podbili sasiadnie kraje, m.in. Babilonie, fenicje, egipt, podporzadkowali sobie kolonie grackiew azji mniejszej, to był jeden z najawzniejszych powodów wojen.kolejny, to, to , ze miasta grecie, nekane były wysokimi daninami, nie chiały pogodzic sie z panowaniem perskim i przystapiły do walki.krol perski zrozumiał,ze aby urztymac w zalaznosci koloie greckie w Aji mn. musi dokonac podboju całej Gracji
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:08:46+01:00
1. nie trzeba opsiywac pani nie kazala :D
2. masz opisane w ksiaZce na stronie 98 to jest powtorzenie dzialu
3. tak jak powyzej
4. Militiades Leonidas Temistokles Dariusz KSerkses masz opsiane w podrzeczniku w temacie mi sie nie chce pisac