Odpowiedzi

2009-12-06T14:48:28+01:00
A) 2 ( 3 * 5 - 5 ) + 10 > 3 (2 * 5 - 1)
2(15-5)+10>3(10-1)
2*10+10>3*9
20+10>27
30>27
b)2 ( 3 * (-2) - 5 ) + 10 > 3 ( 2 * (-2) - 1)
2(-6-5)+10>3(-4-1)
2*(-11)+10>3*(-5)
-22+10>-15
-12>-15
c)2 ( 3 * (-10) - 5 ) + 10 > 3 ( 2 * (-10) - 1)
2(-30-5)+10>3(-20-1)
2*(-35)+10>3*(-21)
-70+10>-61
-60>-61
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:49:36+01:00
A) 20 + 10 > 27
30 > 27
b) - 12 > - 15
c) -60 > - 63

Nikogo nie obrażając Paulinuchh popełnił parę błędów.

a jeśli chcesz dokładnie abym Ci rozpisała to zadanie to napisz na priv ;)