Odpowiedzi

2009-12-06T14:47:43+01:00
Trzeba wejść w panel sterowania
tam znajdziemy ikonke z nazwą Opcje regionalne i językowe i tyle:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:57:42+01:00
Start -> Panel sterowania -> Opcje regionalne i językowe -> Zakładka języki -> Klikamy : SZCZEGÓŁY -> Bierzemy DODAJ i szukamy potrzebnego Języka -> Zatwierdzamy i jest wybrany język.
1 5 1
2009-12-06T19:27:16+01:00
Przy instalacji windousa zmien sobie jezyk na wybrany tyle ze nie bedei po polsku tylko po chinsku albo japonsku albo poszukac w bosie