Jak powinny brzmieć te zdania?

Grubość troposfery nad równikiem jest mniejsza/większa niż nad biegunem
Temperatura powietrza spada/rośnie wraz z wysokością nad poziomem morza
Ciśnienie powietrza spada/rośnie wraz z wysokością
Opady atmosferyczne maleją/rosną wraz z wysokością

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:49:50+01:00
Grubość troposfery nad równikiem jest większa niż nad biegunem
Temperatura powietrza spada wraz z wysokością nad poziomem morza
Ciśnienie powietrza rośnie wraz z wysokością
Opady atmosferycznerosną wraz z wysokością
2009-12-06T18:29:17+01:00
1. WIĘKSZA
2. SPADA
3. ROŚNIE
4. ROSNĄ